Re: Monitor CTX Futura - za ile ?

Autor: Mariusz Kulik (kulik_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 23:15:30 MET

Witam !
Posiadam Future 17 od niedawna, poprzednio mialem Royala 17.
Sadze, ze ten monitor wart jest kazdej ceny.

W Gdansku kosztuje 2700-2800
Jesli jestes zainteresowany, podam ci namiary.

Podrawiam
Mariusz Kulik
kulik_at_gdansk.sprint.pl

Adax <adax_at_quake.org.pl> napisał(a) w artykule
<01bcfb2c$a9ec4de0$df7c75c3_at_adax>...