Re: Monitor CTX Futura - za ile ?

Autor: Robert Olbrot (rob_at_talex.gliwice.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 08:51:31 MET

Czesc.
Polecam Ci monitory CTX z kineskopem Sony Trinitron, sam posiadam CTX Futura
15'' i obraz jest nieporownywalny do innych 15'' (oprocz modeli SONY). Przez
jakis czas uzywalem takze CTX 1569 i uwazam, ze nie jest to zbyt dobry
monitor (liczne przebarwienia obrazu i to w kilku egzemplarzach).
Podejrzewam, ze 17'' CTX z kineskopem Trinitron jest rownie dobra jak jej
odpowiednik - 15''. W Katowicach w firmie AB 17'' model Futury mozna kupic
za 2200 netto (hurt) lub 2650 netto (end user) - nie wiem czy w tej cenie
nie mozna juz kupic monitora SONY. Rownie dobra marka to monitory ViewSonic.
Pozdrawiam rob_at_talex.gliwice.pl

Adax napisał(a) w wiadomości: <01bcfb2c$a9ec4de0$df7c75c3_at_adax>...