Re: Jaka plyta z 83MHz?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 18:42:00 MET

On Thu, 27 Nov 1997 11:56:26 +0100, Pawel Sawka
<sawka_at_lew.tu.koszalin.pl> wrote:

>Sprawdz http://www.asus.com/support/mb/answers/chipset/75or83.asp
>
>Asus w odroznienia od ABIT PX5 naprawde MA 83 MHz - cztery kolejne
>egzemplarze tego produktu plytopodobnego (oczywiscie mysle o ABIcie) za
>cholere nie chcialy stabilnie chodzic z czestotliwosciami wiekszymi od 66
>Mhz - po co komus Soft Menu jesli tak naprawde to nie jest ono przydatne.
>Asus natomiast bez zadnych problemow chodzi z czestotliwoscia 83 Mhz i to
>z pamieciami Noname, zarowno Fast Page jak i EDO.

Cholera, to ja mialem jakies dziwne egzemplarze i SM5 i obecna PX5
ciagle chodza na 3x83...
I to kurcze ze zwyklymi EDO... Jestem wprost zszokowany - pewnie
mialem jedyne na swiecie egzemplarze Abita chodzace bez problemu z
83mhz...

e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14