Re: Jaka plyta z 83MHz?

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 19:53:28 MET

JaOn Thu, 27 Nov 1997 11:56:26 +0100, Pawel Sawka
<sawka_at_lew.tu.koszalin.pl> napisał(a):

>Asus natomiast bez zadnych problemow chodzi z czestotliwoscia 83 Mhz i to
>z pamieciami Noname, zarowno Fast Page jak i EDO.

Ja mam płytę ASUS TX-97E i zastanawiałem się nad wymianą pamięci EDO
na SDRAM. Argument, jaki przeczytałem na grupach, przeciwko
dokupowaniu pamięci EDO był taki, że nie chodzi ona z częstotliwością
83 Mhz. Czy możesz potwierdzić, że EDO chodzi na 83 Mhz, w
szczególności na tej płycie?

Pozdrawiam
Jacek Sitowski