Re: USR 33600 + telepies - Pomocy!

Autor: Tomasz Tatar (tatar_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 17:09:44 MET

U mnie polaczenie jest bez opoznienia (centrala 649). Z dwoch innych
krakowskich numerow tez nie napotkalem takich trudnosci.

Co zas do problemow z USR'em, to jak ktos juz wspomnial, cuda czyni
pomieszanie z zawartoscia rejestru S32. Poszczegolne jego bity odpowiadaja
za rozne "udoskonalenia", ktore jak widac nie sprawdzaja sie w naszych
warunkach i lepiej je wylaczyc. Na wlasne oczy widzialem jak zewnetrzny
Sportster 33k6 za nic nie chcial dogadac sie z TPSA, a robil sie potulny jak
baranek po wpisaniu ATS32=0 (laczyl w okolicach 26400 bps). Jesli to nie
pomaga, mozna jeszcze sprobowac ATS32=16 - mocniejsze. W takich samych
warunkach Zoom Comstar laczyl sie chetnie i to najczesciej na 33600 bps.

--
Tomasz M. Tatar
tatar_at_student.uci.agh.edu.pl