Re: ViewTop na VooDoo Rush

Autor: Wojciech Pytlik (wpytlik_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 17:55:00 MET


Tomasz Jarnot wrote in message ...

Z ViewTopem na rushu jest generalnie jeden problem. Ma on TYLKO 2 MB
nierozszerzalnej pamieci do wykorzystania przez chip VooDoo i dlatego
niektore gry odmowia wspolprayc ( standartowo jest 4 MB na Diamond Monster
i tego trzymaja sie producenci gier ), jak to robi np. Quake. I to moim
zdaniem eliminuje te karte z kregu potencjalnych konkurentow Diamonda.

Jurand

O ile mi wiadomo to VooDoo Rush wykorzystuje cala pamiec karty. 2 MB ma
tylko do swojej dyspozycji (na tekstury), a reszte pamieci uzywa razem z
chipem 2D. Czesc starszych gier odmawia wspolpracy z karta ze wzgledu na
niepelna zgodnosc Rush'a z chipem Voodoo Graphics (uzytego np. w Diamond
Monster 3d).

-Wojciech Pytlik



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:34:28 MET DST