Re: Overclocking a Gravis

Autor: Marcin Nowak (cina_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 14:10:44 MET

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote:

> U mnie na tej samej płycie GUS PnP chodzi bez zarzutu na 2x83, ale na
> NT 4 PL, nie pamiętam już czy próbowałem puszczać pod W95 :(
> W każdym razie z NT nie ma problemu :)
> Poza tym nie wiem co mogła by GUSowi szkodzić wyższa częstotliwość ?
> Przecież dla niego powinna liczyć się tylko częstotliwość ISY ?

 Zgadza sie jesli chodzi o nt ( pomijajac to, ze nie wyciagam 2x83 -
max 3x68 (jaka wersje plyty i biosu posiadasz?) ). Pod w95 komp wiesza sie
przy odtwarzaniu jakiegokolwiek dzwieku - czy to wave, czy mid, gra czy
uzytek. Problem ten nie wystepuje przy oryginalnym taktowaniu (2.5x66,2.5x68).
 Ciekawe co?

      Marcin Nowak
email cina_at_mat.uni.torun.pl    ( www.mat.uni.torun.pl/~cina )
      baraka_at_infocomp.torun.pl