Re: Wirusy makrodefinicji - poszukuje

Autor: Kamil Konieczny (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 09:57:53 MET

zoon_at_priv.onet.pl.bez.spamu (Zbigniew Niedzwiedz) writes:

> A gdzie mozna na takie cos znalezc szczepionki (konkretnie interesuja
> mnie wirusy makr w Wordzie - klient ma cale stado i nie wiem czym to
> wyplenic). TIA

proponuje zakup mks_vir'a
a dla oszczednych a posiadajacych mnostwo czasu mks_demo
ze strony www oraz 1) zamknac worda 2) otworzyc kazdy zarazony dokument
 wordpad'em, bedzie sie plul ze cos 'zgubi', ale gubi tylko makra
i bajery 3) zapisac pod ta sama nazwa w formacie word'a

ludzie, dlaczego nie uzywacie formatu RTF ?
dlaczego nie wymusic na M$ supportowania tego formatu ?
toz w takiej postaci zadne makrosy wam nie groza !!!
ewentualnie klienci powinni zasugerowac M$ okrojony format dokumentow
(okrojony o brak makrosow we wnetrzu)

--
Kamil Konieczny
kkoniec_at_mks.com.pl