Re: Prosze, doradzcie mi jakis dobry monitor

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 09:42:26 MET

Witam

Pawel Sawka <sawka_at_lew.tu.koszalin.pl> napisał(a) w artykule
<347C44EB.75707959_at_lew.tu.koszalin.pl>...
> A co dokladnie spieprzyli? Zastanawialem sie wlasnie nad jego kupnem a tu
taka
> informacja...
>
> Pawel Sawka
> sawka_at_www.man.koszalin.pl

Siedzę sobie przed takim właśnie, działającym od 2 lat (Brillance 15A).
Jest wlączany codziennie na 8 godz. (praca) i naprawdę nie odkryłem żadnej
usterki, a czasu na to było sporo.
W mercedesach też się zdarzają usterki (rzadko), ale to nie powód do
stwierdzenia, że są do d...

==        MACIEK  --> Krakow      ==
==  gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl  ==