Re: MAJLA - GUS QUESTIONS

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 03:34:50 MET

On Tue, 25 Nov 1997 21:32:45 +0100, "Bart - mmmBACA"
<bart_at_ic.com.pl> wrote:

>CZESC WSZYSTKIM
>
>Mam pytania zwiazane z GUSem Classic....
>1. Jakie drivery są najlepsze pod wina95??? - ja mam ze strony GRAVISA
>v1.20.beta....

 Te sa chyba najnowsze ( i najlepsze ).

>3. Yak najlepiej skonfigurowac te pod wina95...????

 Trudno powiedziec. U mnie wszystkie testy z DirectX 5 dzialaja
poprawnie, ale jeszcze _zadna_ gra nie zadzialala mi z dobrze z
dzwiekiem. Byc moze ten wymysl microsoftu to tak jak Ford - produkowal
samochody w kazdym kolorze byle byl to czarny, a DirectX chodzi z
kazda karta byle to byl Blaster.

>4. 3 potrzebne sa drivery pod dos'a??? i jakie sa najlepsze????

 Jakie drivery ? To nie prymityw Creativu, wystarczy ultrinit na dzien
dobry.

>5. 3 ma ktos do sprzedania RAM do Gravisa USND Classic??? rozszerzenie do
>1MB.. tzn. 6x128kB..???

 tzn 6x256 - to sa kosci 4 bitowe, poszukaj jakiejs starej plyty AT
albo po prostu w sklepie elektronicznym...

milosz danielewski