zip+win95osr

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 26 Nov 1997 - 19:46:49 MET

Pawel Mamcarz wrote:

 PM> Mam zainstalowany win95osr2 i na dysku 2.6G system plikow z osr'a ->
 PM> fat32. Podalaczm ZIPa atapi, wykrywa go poprawnie plyta, jako
 PM> urzadzenie atapi iomega zip, instaluje odpiwiedni sterownik i
 PM> niestety zip nie dziala.

Po raz kolejny: _wyłącz_ wykrywanie ZIPa w setupie!!!

Na dokładkę możesz mieć starą wersję plików: ESDI_506.PDR i VOLTRACK.VXD
Uaktualnienie znajdziesz na:

http://www.micronpc/support/file_lib/bbs/tape.html

pod nazwą chyba REMIDE.EXE (nie zapomnij poczytać na stronie opisu
rozpakowywania!)

Dobrym źródłem informacji jest również 'lista dyskusyjna':

http://www.juip.com/zipboard/zipboard.html

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)