Re: Niezawodny Zoltrix !?

Autor: J3R$3Y (jerz_at_art.olsztyn.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 21:32:25 MET

Dnia 26 Nov 1997 14:18:38 +0100, nędzna istota zwana
slawekw_at_wonet.com.pl (Slawek Wegorzewski) wybełkotała:

Mam wrażenie, że to juz było gdzieś przerabiane...
Niegdyś Zoltrix stosował programową korekcję błędów. Stąd uczeni w
piśmie wywiedli określenie Złomtrix. Natomiast ta nowa seria jest
naprawdę wporzo (żeby nie przechwalić). Jedno zerwane połączenie przez
trzy miesiączki, śliczne i kororowe transfery... i kosztuje już mniej
niż trzy stówki! Ten jest pożyczony i gdybym miał kupić teraz, to
właśni VSP336i.

   Pozdrowionka

      ˛ jerz_at_art.olsztyn.pl ˛
      ˛ ICQ 4956889 ˛
      ˛ Netscape RULEZ ˛

"Gdzie się podział niegdysiejszy Snowden ?"