Re: Tuner TV do PC

Autor: Robert Stefanski (Robert_Stefanski_at_doctorQ.com.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 13:03:34 MET

On Tue, 25 Nov 1997 17:50:05 +0100, "Maciej Rusinek"
<macrus_at_mega.com.pl> wrote:

>Mati napisał(a) w wiadomości: <65eu51$pl8$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>zalezy
>kablowej.

Kupilem jakis miesiac temu karte Aver TV Phone.
Jestem niej zadowolony -> odbiera wszystkie kanaly z kablówki.
Zalete jej jest mozliwosc ogladania w okienku, zgrywania sekwencji
video i viele innych.

P.S. Jest to karta PCI i nie jest zintegrowana z inna karta Video
(Co uwazam za zalete), Nie wystepuje tez zewnetrzne polaczenie z karta
graficzna, tak jak w wiekszosci tunerów telewizyjnych lub w przypadku
monstera.

Pozdrowienia

REJS
E-mail:Robert_Stefanski_at_doctorq.com.pl
ICQ->5064729