Re: Pentium 200 MMX a szlify ?

Autor: Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 09:51:12 MET

Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl) wrote:
: Mariusz Falkowski wrote:
: >
: dobra, wszyscy się zachwycacie boxami. Ja też tak myślałem, dopóki znajomy
: nie uświadomił mnie o jednej drobnej niedogodności. Co zrobicie, jak się
: wiatraczek popsuje? Tylko nie mówcie, że wymienicie, bo te cholerstwa są
: przyklejane. Owszem, wiatraczek jest na podstawce. A podstawka ma
: charakterystyczny kształt i inne nie pasują. A oryginalnych nie można kupić
: (przynajmniej znajomy nie znalazł, a pytał u dystrybutora boxów na Polskę).
: To ja już wolę zwykły procek ze zwykłym wiatraczkiem. Aha, wiatraczki od
: boxów nie mają regulacji prędkości obrotów. Czyli ATX ATX'em, a wiatraczek
: nie da się regulować :((((

Tyle ze boxy maja 3 lata gwarancji i jak cos pi..nie do idziesz i wymieniasz
wiatraczek tez.

--
"Warto zajrzec w paszcze Smierci, tylko po to,
   aby wyrwac jej zlote zeby" - Hrun Barbarzynca