Re: caller ID

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Wed 26 Nov 1997 - 10:29:26 MET

On 1997-11-24 roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org said:

>tajemnicy korespondencji polega na zapoznaniu się z jej _treścią_
>przez osobą nie będącą _odbiorcą_ lub nadawcą. W tym wypadku
>_nadawca_ chce _odbiorcy_ przekazać swój 'adres' - żadna ustawa nie
>może mu tego zabronić. [...]

Ordynacja pocztowa nakazuje podawanie adresu nadawcy
na przekazach, paczkach i listach poleconych ... choc
nikt nie sprawdza dowodu osobistego.

>ogóle _istoty_ mojego postulatu. Dla przypomnienia: żądam prawa dla
>_dzwoniącego_ do ujawniania _własnego_ numeru poprzez CID... Być
>może w ferworze dyskusji nie zauważyłeś tego odwrócenia problemu.

Rownosc stron polega na tym, ze obie maja tyle samo
informacji przed podniesieniem sluchawki przez odbierajacego.
Brak CID ta rownosc narusza poniewaz abonent dzwoniacy
ma dane abonenta, do ktorego dzwoni z ksiazki telefonicznej
chociazby a abonent nie ma zadnej informacji o tym z kim
bedzie mial nie/przyjemnosc. Pieprzenie o zdradzaniu
lokalizacji smierdzi z daleka ... Chodzi o to aby spokojnie
mozna bylo nekac dowolnie wybranych obywateli ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive