Re: Karta Muzyczna Target 16

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 26 Nov 1997 - 00:34:54 MET

Adam Gasiorski <agasiors_at_ci.comarch.pl> wrote:
: Polecam karty Genius SoundMaker z dowolnej serii. Sa to juz firmowe
: karty, z dokumentacja, swoimi sterownikami i dosc tanie - 70zl. Niektore
: modele maja sprzetowe 3D ( nie zawsze ladnie brzmi). Moze ktos zarzuci
: im cos, ale sluchania muzyki (gry, CD) jest wystarczajaca. Do
: komponowania i profesjonalnych zastosowan jej daleko. Moze troszke
: szumi, ale ja mam kabel do wzmacniacza dlugi na 6m, wiec moze dlatego.

Chyba nie - bo moja tez szumi :-)

Grac sie da, ale do sluchania muzyki to nie polecam, chyba ze jakis heavy
metal. Albo jak ktos przyzwyczajony do najtanszego walkmana.

J.