Re: Mały problem z MSIE 4.0PL Final Release

Autor: Radek Wrocławski (radoslaw.wroclawski_at_iname.com)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 19:55:56 MET

Grzegorzu ale jestes madry, z pewnoscia bym na to nie wpadl :-0

A mówiac (wlasciwie piszac) powaznie to uwazam, ze problem ten nadaje sie do
wszystkich wymienionych grup.
Do pl.comp.os.win95 - no bo chodzi pod G95.
Do pl.comp.pecet - jakby nie bylo chodzi to na pececie, a z tego co sie
zdazylem zorientowac to pisza tam ludzie, którzy maja problemy zarówno z
soft-, jak i hardwarem.
Do pl.comp.www - poniewaz jest to program do przegladania WWW i jest
nierozerwalnie zwiazany z tym kawalkiem Sieci.

Szczerze mówiac gdybym mial wybrac jedna z tych grup, to wybralbym wlasnie
pl.comp.www jako najodpowiedniejsza. Uwazam równiez, ze mój list byl
bardziej na temat, niz pojawiajace sie w hurtowej liczbie reklamy n-tych
stron WWW.

Oczywistym celem mojego postu "az" na 3 grupy byl fakt, zeby dotarl on do
jak najwiekszej grupy ludzi, w której moze znalazlaby sie choc jedna osoba
bedaca w stanie mi pomóc (na razie nikt taki sie nie zglosil).

Pozdrawiam

                         Radek Wroclawski
                         radoslaw.wroclawski_at_iname.com
                         http://www.kki.net.pl/radex/
                         http://radex.home.ml.org/

Grzegorz Szyszlo napisał(a) w wiadomoœci:
<65dvik$lj1$6_at_helios.man.lublin.pl>...
> [...]
Jeśli