Re: Mały problem z MSIE 4.0PL Final Release

Autor: Radek Wrocławski (radoslaw.wroclawski_at_iname.com)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 20:00:56 MET

Sprawdziłem jeszcze raz całą sprawę i okazało się, że po numerku miś łączy
się bez problemu, ale po nazwie nadal nie chce załadować żadnej strony.

Jeśli chodzi o Active Desktop, to ja pozostałem przy starym pulpicie, gdyż
jak zainstalowałem IE 4.0PL Beta z AD to komputer nieźle spowolnił.

Obecnie korzystam z netszkapy 4, ale chodzi wolniej niż żółw. Nie ma
porównania np. do misia 3.

Pozdrawiam

                         Radek Wrocławski
                         radoslaw.wroclawski_at_iname.com
                         http://www.kki.net.pl/radex/
                         http://radex.home.ml.org/

Safon napisał(a) w wiadomości: <65cn4q$5pj$1_at_helios.man.lublin.pl>...