Re: KASA ZA FRIKO ?? Bawmy sie w to .. WSZYSCY !

Autor: Daniel Konarzewski (dk_at_zigzag.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 22:29:56 MET

Krzysztof Siudziński wrote:

> Jesli nie masz 6 ZL+znaczki to nie czytaj.
>
> Calkowicie legalny sposob na zarobienie kasy, a przy tym dobra zabawa!
> Ja sie nie zastanawialem, to dziala na zasadzie sieci. Do sieci wciaz
> przybywa kasy, wiec zarabiasz.

Do twojej informacji. Tzw. "sznurki", czyli to, co opisujesz jest nie
legalne od bodajze 82 roku i wpisane do kodeksu prawnego - mozesz to
nabyc w kazdej ksiegarni. Wiec nie jaraj sie tym zbytnio, bo juz wiele
osob na to nie pojdzie, a na pewno sobie za to nawet radia nie kupisz.
Ale mimo to, nie zdziw sie, jak przyjdzie Ci wezwanie na komende
rejonowa w sprawie przestepstwa gospodarczego, kolegium z 50 baniek
(starych) i wpis do kartoteki jako oszust gospodarczy! zeczywiscie!!
zabawa jest przednia! sprobuj potem znalezc gdzies prace - nawet na
portjera cie nie przyjma - ale zabawa przednia, no nie ?! zanim zdazysz
zarobic jakiekolwiek pieniadze, to cie moga juz zapuszkowac.

Na pewno podanie swojego adresu nie jest warte zlotowki :))

grejtings, daniel.

--
Daniel Konarzewski  Indygo2 on IRC
phone: 48.022 678-68-88, 679-24-90