KASA ZA FRIKO ?? Bawmy sie w to .. WSZYSCY !

Autor: Krzysztof Siudziński (krz5_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 21:12:32 MET

Jesli nie masz 6 ZL+znaczki to nie czytaj.

Calkowicie legalny sposob na zarobienie kasy, a przy tym dobra zabawa!
Ja sie nie zastanawialem, to dziala na zasadzie sieci. Do sieci wciaz
przybywa kasy, wiec zarabiasz.

Robisz tak (tylko sie nie bulwersuj):

Do kazdej z nizej wymienionych osob wysylasz 1 ZL (jeden zloty),
zapakowany w kopercie, zabezpieczony tekturka (coby na poczcie nie
zwedzili, przyklej tasma zlotowke, zloz tekturke na pol, napisz na
tekturce: PROSZE DOPISZ MNIE DO SWOJEJ LISTY).

Oto lista osob:

Patrycja
ul. Slaska 42/5
81-310 Gdynia
Pawel
ul. Legionow 73
81-413 Gdynia
Franek
Plac Kaszubski 11/5a
81-350 Gdynia
Adam
ul. Widna 2/6
81-649 Gdynia
Krzysiek
Plac Kaszubski 11/7
81-350 Gdynia
Krzysiek
Barchow 93
07-130 Lochow

Teraz - wymaz z listy pierwsza osobe, a SIEBIE wpisz na ostatnim
miejscu. Z TAK PRZYGOTOWANA LISTA -- FRU NA LISTY DYSKUSYJNE - to
znaczy wyslij ja na co najmniej 50 grup. Oczywiscie poinformuj o
zasadach, zachecajac kazdego do wysylki - tak jak ja Ciebie informuje.
Kasa zacznie splywac. Im wiecej grup, tym wiecej kasy. To dziala.

Jeszcze jedno - nie probuj oszukiwac - szybko cie zdemaskuja i
bedziesz biedny.

Ile mozna zarobic?

Wyslalem ten list na 80 grup i tylko 5 osob odpowiedzialo. Czyli
zarobilem 5.00 zl bedac na #6 miejscu na liscie. Teraz kazda z tych 5
osob które przeslaly mi po 1 zl przesle ten list na kolejne 50 grup i
także niech odpowie tylko 5 osob to daje 25.00 zl Teraz to 25 osob
przesyla dalej na 50 grup z ktorych odpowie tylko 5 osob i ja bedac
na liscie z numerem #4 zarobie 125.00 zl. Potem kazda z tych 125 osob
przesle list na kolejne 50 grup i odpowie tylko 5 osob to da mi z
numerem #3 625 zl. Potem kazda z 625 osob przesle to dalej i znowu
przy 5 odpowiedziach na kazdy list ja bedac na miejscu #2 zarobie
3,125.00 zl. A teraz najlepsza część. Kazda z tych osob przesle list
na kolejne 50 grup i znowu odpowie tylko 5 osob. W TYM MOMENCIE JA
BEDAC NA #1 MIEJSCU ZAROBIE !!!!!UWAGA!!!!! 15,625.00 zl. Czy to nie
jest zadziwiajace??? Ale to tylko 5 odpowiedzi. Prawdopodobnie
zazwyczaj odpowiada okolo 20-30 osob. Zalozmy ze odpowie 15
ILE WTEDY ZAROBISZ:
na #6 15.00 zl
na #5 225.00 zl
na #4 3,375.00 zl
na #3 50,625.00 zl
na #2 759,375.00 zl
na #1 11,390,625.00 zl

NO COMMENTS.

A jesli kasa przestanie splywac?
Nic prostszego - sciagnij aktualnego maila i znow wyslij po zlotowce
do szesciu osob. SPROBUJ, NIE PEKAJ.
A jesli Cie ktos oszuka i nie wysle zlotowki ? TO NIC !!!

Zycze masy kasy !

PS A wiec? Na poczte! 6 znaczkow, 6 kopert. Tekturki. Troche czasu ...

     Krzysztof Siudziński

       krz5_at_polbox.com