Re: Karta muzyczna na 486 DX4/100

Autor: JoteR (joterusw_at_polbox.com)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 18:11:54 MET

Tomasz Lisowski <stotpk_at_szczecin.top.pl> napisał(a) w artykule
<01bcf98c$4e0c5520$898dccc2_at_tpk02>...
[...]
> Próbowałem już Genius Sound Maker 3Dx, ale bez powodzenia.
Co to znaczy??? Jeżeli dostałeś komunikat typu "FM chip fail", to zmień w
BIOS wartości I/O Recovery Time na większe.
> Czy może coś z rodziny Sound Blastera, może Vibra? A może pójdzie
> SB AWE 64 (32)?
> Proszę o jakieś propozycje. Zdaje się, że mój komputer nie weźmie
> pierwszej lepszej karty, jaką do niego włożę (-:

Ostatnio kupiłem do firmy kilka Optimusów, do których przez pomyłkę
zostawiono karty muzyczne Aztech SoundGalaxy 16. Pół działu skorzystało z
okazji i teraz chodzą na różnych komputerach - od 486SX do P166. Wszędzie
bez problemów. Cena ok. 100 PLN netto. Oczywiście bez WaveTable, ale złącze
jest i działa.

--
joterusw_at_polbox.com