Plywajacy obraz po wlozeniu 3dfx

Autor: Marek Górka (marekg_at_arch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 18:17:40 MET

Cesc wszystkim.

Mam problem z 3dfxem (nie jest to Monster, ale dziala i ma sie prawie
dobrze, z wyjatkiem tego buga): w trybie tekstowym, rozdzielczosci
640x480x64k i 640x480x16 obraz plywa. Efekt taki, jakby zbyt silne
oddzialywanie magnetyczne (glosniki mam na monitorze), ale to sie nigdy
przedtem nie dzialo. Zreszta glosniki zdejmowalem, monitor odsuwalem od
filtra sieciowego i dalej plywa. W trybie tekstowym nie moge pracowac!!! Co
z tym jest nie tak?

Listy prosze kierowac na marekg_at_arch.pwr.wroc.pl, bo nie mam sily do
czytania newsow.

Dzieki za pomoc.

--
Marek