ODP: Tuner TV do PC

Autor: Rafał Krzemiński (RafalK_at_zeto-kielce.com.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 17:44:46 MET

Witajcie!
A znacie Wy coś takiego jak np. AVER TV-Phone.
Super zabawka-głowice wszystkie możliwe (kablówa też), można sobie
nagrywać filmiki w AVI, można oglądać 16 programów jednocześnie, do tego
jest tuner radiowy i programiki do videokonferencji. Polecam wersję
wewnętrzną. ( z pilotem)

Pozdrowionka
rafalk_at_zeto-kielce.com.pl