Re: Karta Muzyczna Target 16

Autor: Tomasz Lisowski (stotpk_at_szczecin.top.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 11:28:46 MET

Adam Gasiorski <agasiors_at_ci.comarch.pl> napisał(a) w artykule
<347432C9.A59F4670_at_ci.comarch.pl>...

<ciach>

> Polecam karty Genius SoundMaker z dowolnej serii. Sa to juz firmowe
> karty, z dokumentacja, swoimi sterownikami i dosc tanie - 70zl. Niektore
> modele maja sprzetowe 3D ( nie zawsze ladnie brzmi). Moze ktos zarzuci
> im cos, ale sluchania muzyki (gry, CD) jest wystarczajaca. Do
> komponowania i profesjonalnych zastosowan jej daleko. Moze troszke
> szumi, ale ja mam kabel do wzmacniacza dlugi na 6m, wiec moze dlatego.
> AG.

Genius SoundMaker 3Dx nie chciał się uruchomić na moim 486 DX4/100.
W DOS-ie działał, ale pod Win95 nie chciał odgrywać plików WAV.

--
Tomasz Lisowski
e-mail: tlis_at_ikar.fiz.univ.szczecin.pl