Re: Sterownik LocalBus

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 10:57:04 MET

Dnia Sun, 23 Nov 1997 10:43:19 +0100, Krzysiek Chmielewski napisał(a):

>W swoim czasie na rynku dostepna byla karta w wersji LocalBus firmy
>TEKRAM, o symbolu DC-620B (chyba). Jest to 2-kanalowy kontroler IDE z
>cache sprzetowym (moduly SIMM 8-bit). Mialo to w miare rozsadna cene, a

Brzmi nieźle...

>bylo naprawde szybkie i umozliwialo wykonanie kilku dodatkowych sztuczek
>z podlaczonymi dyskami. Dyski o wiekszych pojemnosciach obsluguje jak
>LBA, bez driverow pod DOS-em (BIOS/firmware na kontrolerze).

O, właśnie o to chodzi - bo ustawienie dysku LBA jako NORMAL ma tragiczne
skutki...

>Kupic mozna chyba tylko uzywany, w tej chwili jest wersja PCI tego
>urzadzenia DC-690CD.

No to pytanko:

Czy ktoś ma to cudeńko do sprzedania? Względnie wie, gdzie można to kupić?
Najlepiej w Krakowie, ale nie mam nic przeciwko ofertom z innych części
kraju...

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |