Re: O sensowności odpowiedzi (było:Konwerter TIFF -> BMP)

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_mega.com.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 00:58:20 MET

 Jacek Osiecki napisał(a) w artykule ...

>[...]
>
>Znowu... widzę, że nie mogłeś się powstrzymać przed instalacją
badziewnego
>M$ IE 4.0, który powtarza Twoje posty raz po raz...
>
>Jeśli już musisz korzystać z softu beta, korzystaj z takiego który nie
>przeszkadza innym.
>
>Pozdrawiam,

Gdybym chciał być złośliwy to bym napisał :
cytuję (z siebie złośliwego) :
"A Ty używaj takiego softu, który nie opuszcza postów
gdyż wysłałem trzy (a nie dwa) razy, to samo, bo zmieniałem temat postu
on line
i dusiłem z rozpędu przycisk od wysyłania natychmiast zamiast potem
Zorientowałem się i samozkrytykowałem po chwili, więc de facto to moja
wina, a nie IE
(swoją drogą swoje za uszami to on też ma)
Ale skoro Twoje badziewne ................... (tu wpisać) opuszcza posty to
sorry."

Jednakże złośliwy nie jestem %-)) i powyższe odwołuję.