Re: O sensowności odpowiedzi (było:Konwerter TIFF -> BMP)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 09:15:54 MET

"Maciej Rusinek" <macrus_at_mega.com.pl> wrote:

>Mysle, ze nawet recznie zrobilbym to szybciej niz instalujac OS/2 -
>przeciez to nie jest jakis
> program graficzny, tylko system operacyjny - i mam go ot tak sobie
>zainstalowac, a potem odinstalowac ?

a niby czemu ? zainstaluj, i ciesz sie jego funkcjonalnoscia i niska
wiesliwoscia :)

>PS. do Gszegorza Sz. :
>Nawet, jezeli zgodze sie z Toba, ze na pl.comp.pecet nic nie jest
>default, to przeciez gdybym mial Warpa,
>to pewnie bym to dawno w nim zrobil i nie pytal o program do konwersji ,
>prawda ?

nieprawda :))) wiele osob uzywajacych warpa tez nie wie ze moze
skorzystac z tak prostej funkcji, ktora jest (uwaga, reklama
w stylu majkrofonu) wbudowana w desktop :))))))

>dobrze byloby gdyby na tym zakonczyc te jalowa dyskusje ......

wcale nie jalowa. podalem ci naprawde prosty sposob na konwersje :))))))