Re: O sensowności odpowiedzi (było:Konwerter TIFF -> BMP)

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_mega.com.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 14:42:30 MET

 Jaroslaw Lis napisał(a) w artykule
<34772873.7110093_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>A co, zamierzasz siedziec i konwertowac tych 250 obrazkow klikajac
>myszka?

Mysle, ze nawet recznie zrobilbym to szybciej niz instalujac OS/2 -
przeciez to nie jest jakis
 program graficzny, tylko system operacyjny - i mam go ot tak sobie
zainstalowac, a potem odinstalowac ?
Uwazasz, ze sprawiloby mi to mniej klopotu niz reczna zabawa z fotkami
(które byc moze przy
okazji bym przejrzal i ew. retuszowal) ?
Poza tym chyba nie czytales tego watku uwaznie - chyba ze cztery osoby
juz mi odpowiedzialy,
ze do tego dobry jest PaitShopPro, malo tego - juz te foty przewleklem
tak jak chcialem.
Tamtym dziekuje jeszcze raz - zaoszczedzilem mnóstwo czasu
.... i nie musialem instalowac Warpa ;-)

PS. do Gszegorza Sz. :
Nawet, jezeli zgodze sie z Toba, ze na pl.comp.pecet nic nie jest
default, to przeciez gdybym mial Warpa,
to pewnie bym to dawno w nim zrobil i nie pytal o program do konwersji ,
prawda ?

dobrze byloby gdyby na tym zakonczyc te jalowa dyskusje ......