Re: Program pocztowy dla laboratorium komputerowego

Autor: Paweł R. Nadolski (xyzYogurt_at_pitow.wroc.plxyz)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 13:46:25 MET

Janusz A. Urbanowicz <alex_at_eris.phys.uni.torun.pl> wrote in article
definiowac
>>> 1` bydle (bez 64mb ram nie zbliżaj się jeśli tylko MS Exchange)

5.x pewnie tak, 4.0 ruszy na 486DX50 32MB... ~;-)

>>> 2` drogie

Baaardzo... Chyba, że trafi się na promocję...

??? SP dla 4.0 i 5.x są u misiowatego...

To ja też poproszę...

> IMHO Ziemek pisze o serwerze MS Ex..

I to chyba o wersji 5.x...

> A ten klient co jest dolaczony do 95 NIE OBSLUGUJE POLSKICH
> LITER w ISO.

??? Opis co i jak jest na PSO. W podobny sposób można przekonać
dużego Ex4.0 do nadawania w ISO-8859-2. Powiem więcej. Ex4.0
_nie_potrafi_ wysłać i samodzielnie przerobić poczty w CePie!!! I
bardzo dobrze ~:-)))

> Ja bym sprobowal z MS Mailem ktoremu wszytskie pliki robocze,
skrzynki
> itd ustawia sie na katalog usera mapowany z Linuxa (znaczy serwera)
po
> Sambie jako dysk sieciowy.

W identyczny sposób działa Inbox o którym pisał Jarek...

> Ew w tym labie zrobic do wyboru: winda bez poczty, a poczta via
> Linux/X bootowane z serwera po sieci.

Może, choć wnosi to dodatkowe problemy (skoro i tak winda być musi).

Pozdrawiam

--
Yogurt                    mailto:Yogurt_at_pitow.wroc.pl
TiO-383 : http://pitows01.pitow.wroc.pl/home/yss/tio/