Re: Program pocztowy dla laboratorium komputerowego

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 20:36:37 MET

Jaroslaw Sowa <sowa_at_homer.ci.comarch.pl> writes:

> 1, Chyba troche przesadzasz - uzywam w pracy na P133/32mb ram i nie
> mam szczegolnych problemow
> (nie wiecej niz z innymi aplikacjami pod w95)
> 2. Nie bardzo rozumiem - chyba instaluje sie razem z reszta w95 ? Nie?
> 3. Moglbys wyjasnic szerzej - nie lapie
> Jarek
> PS Tylko nie myslcie, ze jestem fanem W95 i innych produktow MS.
> Niestety niektorzy nie maja wyjscia

IMHO Ziemek pisze o serwerze MS Ex.. A ten klient co jest dolaczony do
95 NIE OBSLUGUJE POLSKICH LITER w ISO. Czyli jest do wyrzucenia.

Ja bym sprobowal z MS Mailem ktoremu wszytskie pliki robocze, skrzynki
itd ustawia sie na katalog usera mapowany z Linuxa (znaczy serwera) po
Sambie jako dysk sieciowy.

Ew w tym labie zrobic do wyboru: winda bez poczty, a poczta via
Linux/X bootowane z serwera po sieci.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/