Re: Caviarek

Autor: Wlodek Kamionek (regent_at_mtl.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 01:13:18 MET

Mialem kilkanascie Caviarów i zauwazylem ze najwazniejsze jest pochodzenie
dysku
z gieldy padaly nagminnie a z firmy ........ (obejdzie sie bez reklamy)
zaledwie 1, slownie: j e d e n
padl i mam wrazenie ze z winy endusera (odmowilem wymiany na wiekszy za
doplata tylko roznicy z przedluzeniem gwarancji na 3-lata, dysk mial 6-mies)

ps.wymienili mi od reki a na gieldach to roznie bywa (21 dni???)