Re: Słyszelicie o dekoderze Canal+ na PIC ?

Autor: Sebastian Karpowicz (seba_at_rubikon.net.pl)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 22:49:54 MET

> 2 miesiacu niewplacania odlaczaja sygnal
> satelitarnie (czy ktos moze mi wytlumaczyc
> jak oni to robia)
---------------
Kazdy klucz ma swoj unikalny numer. Sygnal moze niesc ze soba
informacje (dla przykladu telegazeta). Teraz trzeba tylko
puszczac sygnal, ktory oplacany klucz jest w stanie rozkodowac.
Tak ja to sobie tlumacze.
Po szczegoly odsylam do telegazety (podstrona techniczne) lub do
i-netu http://www.cplus.com.pl

PS. Przepraszam jezeli sie okaze, ze nagadalem glupot

Pozdrawiam
_-seba-_

--
UWAGA! Usun "nospam-" jesli chcesz odpowiedziec