Odp: Słyszelicie o dekoderze Canal+ na PIC ?

Autor: Andrzej Przygodzki (andrzejp_at_complex.com.pl)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 18:35:31 MET

Poniewaz co poniektorzy pierd... jak potluczeni to musze napisac kilka sprostowan.

1. Niemozliwe jest aby ktokolwiek mial niezaplacony abonament w terminie gdyz po
2 miesiacu niewplacania odlaczaja sygnal satelitarnie (czy ktos moze mi wytlumaczyc
jak oni to robia)
2. Klucza nie wymienia sie co miesiac ja mam ten ktory byl kiedy kupowalem C+
i do tej pory go nie zmienialem (wszystko chodzi)
3. Dekoder co prawda jest spory ale w srodku prawie polowa jest pusta.

I to by bylo na tyle

Andrzej