Pomozcie w sprawie listow na grupy newsowe

Autor: Grzegorz Tomczyk (gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 15:04:39 MET

Czesc
Mam problem z wysylaniem listow na grupy news'owe
serwera tpnet.
Program Outlook Express wyswietla komunikat o
bledzie zapisu na dysku serwera
Jak nalezy prawidlowo skonfigurowac program aby
wysylac listy oraz jak adresowac listy na grupy news.

Przepraszam za moze smieszne pytanie ale mam
niemaly problem z tym.

(w sumie nie mam problemu z wysylaniem poczty
tylko do grupy pecet; ale adres jest troche inny)

P.S.
Z gory dzieki za odpowiedzi
Dosc pilne.

Z powazaniem