Bez Cenzury Tylko dla Anarchistow

Autor: M. R. Falzmann (falzmann_at_email.msn.com)
Data: Sun 23 Nov 1997 - 14:27:16 MET

Masz ochote nabluzgac Adminowi?
Masz ochote napisac co sadzisz o Innych sieciowych padalcach?
Masz ochote doniesc na Kogos?
Zrobisz to bez cenzury na mojej wlasnej grupie
oto adres : alt.fan.mark-falzmann
(:-))) @ - Uaaaa hahahahaaaa!
-----------------
Nastepny kwiatek z laczki Sieciowego Osiolka.
Tiek.
Zawsze uwazalem, ze dawanie Malpie brzytwy skonczy sie obcieciem
ogona.
Zwlaszcza Takiej Malpie (:-)))@
Wlasciciel, uzurpator, arogancki decydent, czy tylko kretyn?
Sami osadzicie.
No, jak juz zalozyl mi ta liste, to piszemy, piszemy, piszemy, he,
he...
A co, sam tego chcial, wrobelek.
[ Article reposted from pl.listserv.sf-f ]
[ Author was Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> ]
[ Posted on 13 Nov 1997 17:55:33 +0100 ]