caller ID

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sat 22 Nov 1997 - 13:30:25 MET

Mariusz Mroczkowski wrote:

 MM> Pisalem juz, ze akty prawne sa w ustawodawstwie polskim rozproszone i
 MM> ustawa o ochronie danych osobowych nie scala poprzednich zapisow tylko
 MM> uzupelnia o nowe. Po co szukac w ustawach?, - w kodeksach znajdziesz na
 MM> 100% odpowiednie zapisy. Od Hammurabiego obowiazuje powszechnie nadrzedna
 MM> zasada prawna o odpowiedzialnosci za spowodowane szkody...

Nie wyjeżdżaj mi z Hammurabim, tylko odpowiedz konkretnie na konkretnie zadane
pytanie.

 MM> Eeee-tam. Nie jestem az tak slepy by nie zauwazyc ze nadal pol Polski
 MM> ma centrale pamietajace narodziny tego pokolenia, a conajmniej z 10%
 MM> pamieta chyba narodziny poprzedniego.

Na tych centralach nie ma problemu niemożności wyłączania CIDa, bo w ogóle go
tam ni ma...

 MM> A ja nigdy z TP(SA) nie mialem nic wspolnego poza tym ze od czasu do
 MM> czasu robie im awantury - uzasadnione. :)

Twoje listy świadczą o czymś przeciwnym - z niewiadomych powodów używasz
_identycznych_ argumentów.

[...]

 MM> He,he.!!! Jest juz ponad dwustu operatorow, a CID'a nie ma,

No to już typowa telekomusza propaganda - jaki udział w rynku ma pozostałych
199 operatorów w porównaniu z telekomuną???

 MM> - a jak jest to "przez pomylke"... I co tu do rzeczy ma telekomuch
 MM> czy "monopole" ?

Dwóch poważnych operatorów telefonii komórkowej udostępnia CIDa.

I znowu telekomusza retoryka...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl