Re: O sensowności odpowiedzi (było:Konwerter TIFF -> B

Autor: Wojciech Kulasa (fgf_at_kki.net.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 18:00:15 MET

Kajetan Czarnecki <gaet_at_kki.net.pl> wrote:

[...]
> Na moj rozum nie slyszeliscie o PaintShopPro
> (ostatnia wersja chyba 4.12 nie jestem pewien ).
[...]
4.14, gwoli scislosci.
A przynajmniej takie cracki widzialem ;-)

btw, zauwazylem, ze 4.12 blednie konwertuje do
formatu PiNG; tzn. nieuwzglednia ustawionych opcji
przezroczystosci (a zwykla konwersja - Save As dziala
normalnie). Przejechalem sie na tym. Ale to tak na marginesie.

Wojciech Kulasa | Fingolfin
*      fgf_at_kki.net.pl     *