Re: Program pocztowy dla laboratorium komputerowego

Autor: Jaroslaw Sowa (sowa_at_homer.ci.comarch.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 13:57:56 MET

Ziemek Borowski wrote:

> pozwala... ale
> 1` bydle (bez 64mb ram nie zbliżaj się jeśli tylko MS Exchange)
> 2` drogie
> 3` w środowisku sieciowym wymaga kilku poprawek dostępnych (AFIR)
> tylko z ZAK (może być beta) właśnie do tych profili
>
> --
> Ziemek Borowski

1, Chyba troche przesadzasz - uzywam w pracy na P133/32mb ram i nie
mam szczegolnych problemow
    (nie wiecej niz z innymi aplikacjami pod w95)
2. Nie bardzo rozumiem - chyba instaluje sie razem z reszta w95 ? Nie?
3. Moglbys wyjasnic szerzej - nie lapie
Jarek
PS Tylko nie myslcie, ze jestem fanem W95 i innych produktow MS.
Niestety niektorzy nie maja wyjscia