Re: O sensownoÂci odpowiedzi (by o:Konwerter TIFF -> BMP)

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 14:08:25 MET

On Sat, 22 Nov 1997 13:51:58 +0100 (CET), Kajetan Czarnecki wrote:

> Na moj rozum nie slyszeliscie o PaintShopPro
>(ostatnia wersja chyba 4.12 nie jestem pewien ).
>Mily ten programik konwertuje "wszystko na wszystko"
>a przy uzyciu opcji: File>Batch Conversion...
>hurtowo konwertuje wszystkie pliki danego typu

Opcja Batch Conversion wystepuje i we wczesniejszych wersjach, nie
wymagajacych Win'95 do dzialania. Tyle tylko, ze kiedys sie na tym
przejechalem, jak robilem konwersje _NA_ TIFF-y w odcieniach szarosci,
ktore potem byly obrabiane w jakiejs okropnie starej Venturze: odcienie
szarosci owszem, byly, tylko ze na odwrot. Inne programy wyswietlaty te
TIFF-y bez tego "efektu specjalnego".

OSciski!
Mirek Nowakowski