Re: Jak wydobyc wektorowo obrazek z pdf?

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 12:54:48 MET

Dzieki
Skonczylo sie na zalozeniu, drivera ps pod winde, ustawieniu go na
drukowanie eps do pliku, wydrukowaniu strony z obrazkami i wciagnieciem
pod Corela 3 (jako Corel Trace!!!). Nieco sie pogublito ale jakos
doprowadzilem do ladu.

Pawel

PS:Wiem ze uzywam archaicznych narzedzi, ale jakos lubie Corela 3.
Dzieki za otworzenie oczu ze Corel 6 lepij by polknal ps).