tworzenie bitmapy z danych w BC++Builder

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 12:45:33 MET

Pisze program obslugi utradzwiekowego mikroskopu skaningowego w BC++B.
To co dostaje z mikroskopu to 512x512 golych punktow (po calym bicie ale
na razie uzywam tylko 16 poziomow).
Szukam jakiegos komponentu coby odwalil za mnie nastepujaca robote:
-dodal arbitralna palete
-wyswietlil mi toto
-umozliwial zgranie w jaikmolwiek sensownym formacie bez strantej
kompresji
(*.BMP, *.TIF, *.GIF), oczywiscie jeden format mi starczy.
Moze jest juz cos takiego w bibliotekach a jestem sierota i nie umialem
znalezc.
(Chyba domyslam sie ze cos takiego pewnie moze Orpheus z Turobo Power,
ale wolalbym zrobic
to standardaowymi komponetami jak sie da).
Wdzieczny bylbym za pomoc w unikneciu wynajdowania kola po raz wtory...

Pawel
PS: czy kotos wie na jaki server Newsow udostepnia za Granice
pl.comp.programming.delphi
(moze tez byc w postaci list listy dyskusyjnej). A moze jest cos w PL na
temat Borland C++ Buildera?