Re: Ktora lepsza EpsonStylusColor600 czy HP690C+

Autor: Krzysztof Jankowski (yankee_at_polbox.com)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 10:13:04 MET

Wojciech Piotr Chojnacki napisal:

>A tak serio, to EPSON!!!

A dlaczego? Mam w domu babcie 520 (oczywiscie HP), wlewam do niej
atrament jak do kanistra, wydrukowala mi juz cos z 8-10 tys. stron i
nie narzekam.

A w pracy? Mamy nowiutenka, EPSON Stylus Color 600 i co? Ano zre
atrament jak glupia (wyszlo gdzies z 500 stron) i juz zapchala sie
jedna dysza w "czarnej glowicy" i co mam z tym teraz zrobic? Modlic
sie, zeby sie tylko na tym skonczylo?

Na HP 520 wychodzi mi gdziez z 900-1200 stron tekstu (oczywiscie
czarnego). Na EPSON-ie ok. 500 i to za wyzsza cene - zgroooza. Byc
moze potrzebujecie 1440x720, bo ciagle wykorzystujecie specjalny
papier - ja osobiscie nie i wole HP.

Pa.

Pa, Yankee ;-) (Krzysztof Jankowski)
Cytuj to, co musisz...
Cytowanie czyjejs sygnaturki jest karalne!
[...] (4 art Net Etykiety)