Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 22 Nov 1997 - 00:57:09 MET

On Tue, 18 Nov 1997 17:11:40 +0100, Michal Jelinski
<mmiki_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Polecam w takim razie napisanie skryptu, np. zeby co tydzien w poniedzialek
>przy starcie komputera cos sie robilo (np. skanowalo twardziela
>scandiskiem). Ciekawe, czy rzeczywiscie komendy DOS'a sa ci tak doskonale
>znane... Sam sie zdziwilem, co potrafia ciekawe skrypty i nie ufam takim
>pogladom jak powyzszy.

Komendy DOS znam na tyle dobrze, na ile jest to mi potrzebne. A
ostatnio nawet więcej bo coraz mniej DOSa używam ;) W razie
wątpliwości zawsze pozostaje mi HELP.

BTW: w jaki sposób i w jakim DOSie sprawdzasz w BAT że akurat
jest to pierwsze uruchomienie w poniedziałek ?

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !
* hasło : Kwachu do piachu !!!