Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 12:12:09 MET

Andrzej Ława wrote:

[...]
> <zgroza> Do czego sensownego można używać LOGO ??????? A TAG
> ????? Przecież to zabytek. Komendy DOSowe to jeszcze rozumiem,
> ale to jest godzina, max. dwie.

Problem polega na tym, że mnie i Tobie tak się wydaje,a w rzeczywistości
istnieje bardzo wiele osób, które tego DOSa nie zrozumieją - i ja tu nie
mówię o 2 godzinach, tylko o np. 20. Pamiętam, jak wieku lat 12 zostałem
wysłany na "kurs komputerowy" (to były czasy... 286 to było cudo) -
oczywiście DOS. I co? Właśnie koło 20 godzin to trwało, a ile procent
słuchających zrozumiało DIR,CD,COPY itp. - nie pytaj...

Moim zdaniem, jedynym sensownym wyjściem jest przyzwyczajanie dzieci do
komputera od pierwszych klas, chociażby żeby pokonać lęk przed tym
urządzeniem. A na programowanie przyjdzie jeszcze czas.

Pozdrowienia,

Jacek Fiok
jfiok_at_kki.net.pl