Re: Konwerter TIFF -> BMP lub podobnie dla os/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 19:52:50 MET

"Maciej Rusinek" <macrus_at_polbox.com> wrote:

>ale Twoja pomoc jest raczej malo przydatna - przeciez gdybym potrzebowal
>taki
>konwerter pod OS/2 to bym o tym napisal, prawda ?

prawda. po prostu podalem ci najprostsza metode jaka znam.

>Jezeli nie pisze to by default potrzebuje pod DOS/Win
>Jak Ty to sobie wyobrazasz - ze dla tego _pojedynczego_ zastosowania
>zainstaluje Warpa i to jeszcze 4 - chyba postradales rozum

chodzi o to ze wogole nie napisales pod co potrzebujesz konwertera.
bylo po prostu napisac :) dla ciebie default to jest Win-DOS ,
dla mnie default to jest Warp.

>Jezeli miales dobre intencje (w co watpie - raczej podejrzewam Cie o
>zlosliwosc) to sorry ...

ok. przyznaje sie. po prostu chcialem ci narobic smaku :))))))

>Pyt. Jak zrobic TO w systemie XXX
>odp. system XXX jest do dupy, zainstaluj sobie system YYY

przeciez ja tu nie napisalem ze cos tam jest do XXX'a . jesli bys
zadal pytanie na grupie win3 lub win95, to moglbys przyjac
jako default win-dos . tutaj czegos takiego przyjac nie mozesz.
wiec pozwolilem sobie na mala agitacje :)

>Przeciez takie odpowiedzi sa bez sensu - czy nie lepiej siedziec cicho ?

a niby czemu bez sensu ? zadales pytanie. ja na nie odpowiedzialem.
dlaczego ? gdyz ja bym to przekonwertowal dokladnie w ten sam sposob,
w jaki ci to opisalem. wiec czemu mam byc psem dozorcy ? sam sie
nie najesc i innym nie dac ? po prostu chcialbym bys tak jak ja
na codzien korzystal z warpa, cieszyl sie jego mala padliwoscia,
i wygoda obslugi. to wszytko :)