Re: Konwerter TIFF -> BMP lub podobnie

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_polbox.com)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 18:20:56 MET

Grzegorz Szyszlo napisał(a) w artykule
<653tm2$gd4$8_at_helios.man.lublin.pl>...

>OS/2 Warp4 (czyli merlin)
>
>otwierasz katalog z tymi pikczerami. z menu select all .
>potem klikasz prawym klawiszem myszy na ktorymkolwiek zaznaczonym.
>rozwinie sie lokalne menu. na samym dole masz menu "convert".
>rozwijasz je, pojawi ci sie lista dostepnych formatow. klikasz
>na ktoryms z nich. rozwija ci sie okno dialogowe, w ktorym odpowiadasz OK.
>reszta zrobi sie sama. to przeciez takie proste.
>
>Powodzenia :)

Znowu... :-(((
Rozumiem, ze nie mogles sie powstrzymac
Nie mam nic do Warpa - nawet jakis czas na nim pracowalem - ma swoje zady
i walety
ale Twoja pomoc jest raczej malo przydatna - przeciez gdybym potrzebowal
taki
konwerter pod OS/2 to bym o tym napisal, prawda ?
Jezeli nie pisze to by default potrzebuje pod DOS/Win
Jak Ty to sobie wyobrazasz - ze dla tego _pojedynczego_ zastosowania
zainstaluje Warpa i to jeszcze 4 - chyba postradales rozum

Jezeli miales dobre intencje (w co watpie - raczej podejrzewam Cie o
zlosliwosc) to sorry ...
Ale nie raz juz byla mowa o tym, by nie dawac idiotycznych odpowiedzi w
stylu

Pyt. Jak zrobic TO w systemie XXX
odp. system XXX jest do dupy, zainstaluj sobie system YYY

Przeciez takie odpowiedzi sa bez sensu - czy nie lepiej siedziec cicho ?

"Potrzeba dwóch lat, by nauczyc sie mówic, 50 by nauczyc sie
milczec"
E. Hemingway

..
..