Re: Skandal w "Multimedia Center" w Bielsku-Bialej

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 15:12:48 MET

On Fri, 21 Nov 1997 10:38:54 GMT, ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K.
Ladziak) napisał(a):

>Po pierwszy w zyciu
>samochod kupowany na gieldzie lub z ogloszenia ludzie na ogol
>zabieraja kogos lepiej zorientowanego i mniej zainteresowanego majac
>swiadomosc ze im osobiscie emocje moga rozum przeslonic. W przypadku
>komputerow jakos tej swiadomosci jeszcze nie ma.

A może raczej trudniej znaleźć kogoś, kto zna się na komputerach i
pomoże przy zakupie? Nie studiuję nauk ścisłych, moi znajomi
posiadający komputery także nie są takimi specjalistami i dopiero
dzięki tej grupie moja wiedza na ten temat poszerza się. Myślę więc,
że świadomość u wielu jest, ale możliwości nie za wiele.

Pozdrawiam
Jacek Sitowski