Re: Porty szeregowe

Autor: Bartłomiej Zieliński (bmw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 21 Nov 1997 - 17:11:31 MET

Bartek Sochaj wrote:
> Mam nastepujacy problem: musze do PeCeta dolozyc 2 dodatkowe porty
> szeregowe (od biedy moze byc jeden). Czy ktos zna producenta lub firme
> handlujaca czyms takim?

Znaczy chodzi o karte I/O? Kiedys byly takie dla ISA 8-bitowej a
zawieraly 2 RS-232, 1 LPT i game port. Z tego co wiem, obecnie juz sie
takich nie robi, a w handlu co najwyzej dostepne sa karty z kontrolerem
dysku.

> Interesuje mnie rozwiazanie czysto sprzetowe (bez jakichkolwiek
> sterownikow) dzialajace bez problemu pod Win95.

Nie do konca rozumiem. Jak dodac do PC-ta port szeregowy nieczysto
sprzetowy?

* Bartlomiej Zielinski                                 *
* e-mail, finger:   bmw_at_zeus.polsl.gliwice.pl          *
* home page:        http://zeus.polsl.gliwice.pl/~bmw  *