Porty szeregowe

Autor: Bartek Sochaj (bartol_at_polbox.com)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 17:08:28 MET

Witam,

Mam nastepujacy problem: musze do PeCeta dolozyc 2 dodatkowe porty
szeregowe (od biedy moze byc jeden). Czy ktos zna producenta lub firme
handlujaca czyms takim?

Interesuje mnie rozwiazanie czysto sprzetowe (bez jakichkolwiek
sterownikow) dzialajace bez problemu pod Win95. Nie interesuje mnie z
kolei rozwiazanie typu drugi kontroler I/O z powylaczanymi dyskami i
portem rownoleglym.

Pozdrawiam,
Bartek.

--