Re: Przesylanie danych PC <-> Amiga (?)

Autor: R.Zylla, Łódź-Bałuty (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 20 Nov 1997 - 17:02:20 MET

At 03:34 11-20-97 +0100, you wrote:
>Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:
>
>[...]
>
>No nie! Takiej przesady dawno nie widziałem. Nawet pod różnego typu u**xy masz
>zmodema (szmodem i rzmodem), a Ty wyskakujesz z najstarszym badziewiem i
>najwolniejszym z lat 60-tych...
>Byle terminal (nawet nortonowskie term90 i term95) ma zmodem, ze znalezieniem
>termianala na AleMigę z zmodemem też nie ma problemów.

  Masz w 100% racje.
  Tyle, ze jak probowalem uzywac tego protokolu
 (Terminal spod W3.11 bodajze) i VMS na DEC z drugiej strony
  to po otrzymaniu okolo 4000 bajtow program sie kwasil.
  A glupim Kermitem kilka lat wczesniej moglem transmitowac
  z Amstrada PC na ATARI ST kabelkiem a potem przez modem
  miedzy PeCetem a VMS.
  Kermit to jak stary Volkswagen, zapala w kazdych warunkach.